Wednesday 20 June 2012

WEDNESDAY RANDOMS



2 dagar kvar till midsommar...weeehooooo! Ni undrar säkert vad jag har gjort idag så därför ska jag berätta det för er nu...
Vaknade klockan fyra i morse efter tretusen olika mardrömmar. Brukar aldrig komma ihåg vad jag drömde om men jag gjorde det idag. 
Min farmor var en psycho i drömmen som försökte mörda min häst med en hårborste. Min bror hade hovar istället för händer och mördade sedan min farmor och åt upp mig.Jag levde vidare i hans mage? KAN DET BLI ÄNNU SJUKARE vill ni nu såklart veta..och ja det kan det..mamma gav honom avförningsmedel och sedan bad han om ursäkt och vi levde vidare som en lycklig liten familj???? 

Helt klart en av det sjukaste drömmarna jag någonsin har haft. Efter att jag jag lugnat mig igen somnade jag om och klev ur sängen vid 9tiden för att cykla till stallet. Red det fina stoet Linney som numera är min sköthäst. Den hästen gör mig så jävla lycklig. Saknar dock fortfarande mina egna pollar hemma i Tirol. Menmen...njuter av Linney nu när jag är i England. Efter ridturen käkade jag värdens godaste mat.. TACOOOOS BABE!Det finns helt klart inge bättre. Sedan somnade jag i solstolen och HÅLL I ER.... blev SOLBRÄND..i england..ser numera ut som en kräfta. Men jag ska inte klaga..sol är awesome. Nu ska jag ut och springa innan det blir middag med Jane och Louisa.Livet leker <3 PUSS

4 comments:

  1. Replies
    1. thanks..it's important to be strong in this world ;-)

      Delete
  2. Nice tatuering. Frågan är bara om du gjorde den före eller efter Kenza?
    Http://whyread.devote.se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej!Gjorde den efter Kenza, men jag vet inte vad det spelar för roll liksom?

      Delete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja