Tuesday 26 June 2012

THE BANK SAYS NO

Hej internet! Idag har det varit en uuuuunderbar dag. Det blev sovmorgon tills klockan 11:30, en god frukost med toast och peanutbutter, 3 timmars skola och sedan spenderades resten av dagen i stallet. På vägen hem sprang jag förbi banken för att hämta ut pengar, gillar att ha cash. Men banken sa NEJDUU lilla gumman. Nej det sa dom såklart inte, men det gick inte att hämta ut pengar...oopps!Jag har visst gett ut lite för mycket dom sista 2 veckorna. jajajaj så e det ibland..det blir väl att käka nudlar resten av månaden och inte ge ut ett öre för mycket. 

Nu ska jag hoppa i badet och tvätta bort stallsmutsen. PussohejokramfinaINTERNET!

Såhär sog bankkvinnan ut när jag sa att jag behövde 100 pund..hon ba NO WAY MISS..I CAN GIVE YOU 20 ....

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja