Saturday 19 May 2012

JAG HANAPEE:ar

Inte en chans att jag kan koncentrera mig på plugget. Sitter och leker med photobooth och gif och jag gör en "hanapee". Vilket helt enkelt innebär att göra fula miner och bjuda på dom. :)Tycker att bloggvärlden är så himla stel och ska alltid bara visa upp den fina sidan. Visst får man göra det om man vill, men jag tycker att det är sjukt viktigt att kunna skratta åt sig själv ibland och inte ta allt på så stort allvar. Har jag precis vaknat, inte borstat håret och lagt på smink så är jag ingen skönhet det är bara att inse och helt ärligt så bryr jag mig inte. Det finns ju smink och hårborste och jag vet att jag kan vara fin om det behövs  PUSSoPÖSS Har ni missat HPs otroligt roliga blogg så kolla in den http://hanapee.com/ Hon är verkligen asgrymm. :)



4 comments:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja