Thursday 17 May 2012

I WANT TO GO TO THE SEASIDE




  1. Har varit i skolan precis hela dagen och pluggat som en idiot, nästa vecka har jag nationella prov i historia, politik, ekonomi och buisness och jag har helt klart inte pluggat nog...
  2. För er som inte ser så ska det förestella mig på en strand, min photobooth var lite konstig så det syns inte. Men det står i alla fall för mina dagdrömmer. Huvudet höll på att spricka av allt plugg och jag längtar sjukt mycket efter sommarlov och sol o bad.
  3. Kom nyss hem och vart sjuuuukt hungrig men orkar inte laga mat så jag slängde ihop cookies, flapjacks, blåbär och vindruvor och det får bli min middag.
Nu är det "REALXING ON A HIGH LEVEL" och filmkväll som gäller. PUSSPUSS

2 comments:

  1. Vad tycker du om mina senaste hårtips? Lämna gärna en kommentar :)

    ReplyDelete
  2. tänk om ja kunde hålla mig till nyttigare "godis" hehe. det såg sjukt gott ut med vindruvor :)

    ReplyDelete

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja