Saturday 12 May 2012

AFTER RAIN THERE'S SUNSHINE

Hej vänner! Tog mig en lång sovmorgon idag efter att jag typ bröt ihop igår. Det var inget speciellt som hände, det var liksom många grejer samtidigt som fick mig att må dåligt. Efter att ha sovit ut ringde jag en god vän och vi pratade i några timmar om allt som har hänt detta året. Jag saknar verkligen mina vänner där hemma. Sedan käkade jag god frukost som bestod av jordgubbar och choklad och efteråt gick jag ut och tog mig en lång promenad i solen som tittade fram idag. Känner mig mycket mycket bättre nu efter denna dagen och har fyllt upp nu med positiv energi. Härligt!Drömmer mig fortfarande bort till strand och värme men nu regnar det iaf inte längre så jag ska sluta klaga. Dags att sprida lite glädje igen. Det dåliga vädret har sugit ur mig all Mode-inspiration men det kommer nog snart tillbaks :-) Kram nu alla fina och ha en underbar lördagskväll!










2 comments:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja