Friday 27 April 2012

LIVET SUGER

Vet inte vad det är för fel på mig. Jag gick upp i tid, sportade lite, gjorde i ordning mig och var på "vanligt" humör. Sen sätter jag mig och gör lite läxor  och crashar typ. Började gråta drog av mig mina fina kläder slängde på mig mjukisbyxor och lumberjacka och bara stirrade i taket i typ en timme. Fattar inte vad det är med mig. Jag har prov om 3 veckor och borde vara i skolan och plugga men jag har inget ork för det. Det är så jobbigt..ni fattar alltså inte hur det känns. Sen så har jag börjat tänka liksom om det här med England verkligen var rätt, att flytta hemifrån med 17 och bo i en helt ny stad, ensam i en lägenhet. Allt känns bara jobbigt just nu. Det skulle säkert hjälpa att komma ut och göra något men jag pallar inte..inte nu! Ibland så suger livet verkligen.Har fångat mig lite nu, lagt på nytt smink,men jag får se om jag orkar att gå till skolan senare.




No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja