Wednesday 18 April 2012

HEJ REGN,HEJ BLOGÄÄÄ

Ojojoj va det ösregnar!!Nu är jag tillbaka i Enland efter en helt underbar semester med min finaste familj. Jag ber verkligen om ursäkt for INGEN bloggning alls, men eftersom att jag ser min familj så sällan så kändes det helt rätt att bara slappa och njuta av sol och hotel och mat och vin och och och. Jag har tusentals med fina bilder ifrån USA resan men nu har jag gått och slarvat bort den där kabeln som ansluter kameran till datan! Smart va!Men dom kommer, jag lovar.

Som ni kanske alla vet så innebär en resa alltid mycket mat. Och som ni kanske även har hört så är mat portionerna i USA lite väl SUPERSIZE! Därför känner jag att det är viktigt att äta nyttigt igen och framförallt sporta mera. Jag rider ju 3 ggr i veckan och går till skolan varje dag (30 minuter) men nu lägger jag till lite extra. Det e ju faktiskt sommar snart !!!!!! Här nedanför har ni min sportplan. Fredag.Söndag är typ vilodagar för att jag jobbar och springer runt hela dagen där ändå. Onsdagens program har jag redan avklarat och nu ska jag lata mig ;-) PÖSS PÅ ER

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja