Monday 30 April 2012

BOTOX; FACE LIFT, LIP FILLERS

Jag fattar verkligen inte varför unga tjejer håller på med sådan skit. Fattar dom inte att dom förstör hela sin kropp och sitt fina ansikte??? Blir nästan arg när jag ser, läser och hör 20 åringar som har opererat sig eller sprutat botox. Och för det mesta är det ju verkligen inte fint heller. Man kan inte skratta inte se ledsen eller arg ut. Sprutas läppara med lip fillers ser man ut som en anka..Näe! Det är helt obegripligt för mig!

Jag själv älskar make up och allt sånt som gör en "finare", men vet ni vad..det kan man tvätta av igen. Gör inte det felet och håll inte på med operationer om du inte verkligen behöver dom..och helt seriöst..vilken 20 åring behöver botox?? SJUKT ÄR DET!!!!!!!

Jag fattar att många tycker att det ser snyggt ut med fulla läppar och allt, men någonstans måste det vara slut. Är du 40 och har tusentals med rynkor..go on..if it makes you happy..men med 20?? Värst är det nog när föräldrar sprutar sina barn med botox. Stackars tjejer..och inte nog med det.Nu för tiden tycker folk att det är normalt???? Paus nu...nu ska jag...kolla på en comedy..och skratta..så att jag får tusentals med rynkor när jag blir äldre... HÄRLIGT!

No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja