Wednesday 28 March 2012

SUMMERSUN

Romwe,Topshop,Topshop,Topshop,Nelly,Forever21
Hejsan Hoppsan! Vaknade helt av mig själv för någon timme sedan och det är sjukt skönt att inte behövas väcka av en väckarklocka. Det är ganska så kallt i min lägenhet men ute har det redan 17 grader så jag fick en sådan "sommarsommarsommar-tanke" att allt jag kan tänka på är grillfest, havet, solbränna och fram för allt :KLÄNNINGAR. Bor ju i klänningar varje sommar och detta året kommer det inte vara annorlunda. Satte ihop ett litet collage däär för jag är så snäll.Klänningarna ska gärna vara korta, minfärgade, pastell eller spets. Muuuuummmms vad fint ;-)

Nu ska jag komma upp ur sängen och käka frukost. Det blir havregrynsgröt med äpplen och sedan sticker jag till stallet. Häääärrrligt vetja! Ha en bra dag och vi hörs som vanligt PÖSS

1 comment:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja