Thursday 22 March 2012

BACK FOR GOOD

Hej fina vänner! 


Det var AS länge sedan jag bloggade och det har varit skönt. Har haft en stressig och jobbig tid dom senaste veckorna men nu är jag tillbaka med ny energi. Känner mig frisk, glad och redo för en nystart. 
För några veckor sedan så började jag rida igen och nu rider jag en häst som heter Tally. Det är underbart att komma ut i vårvädret och få njuta av naturen och det hjälper mig att koppla av. 
Har även hunnit shoppa lite och så har jag spenderat tid med min kära kusin som var på besök här i London ifrån Shanghai. 
Nu ligger jag i soffan och kollar på favvoprogrammet 90210 och är peppad inför morgondagen då jag ska till Chelsea med College.
Puss på er babes och mycket kärlek


1 comment:

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja