Sunday 19 February 2012

BACK TO REALITY

Jag ber om ursäkt för min korta bloggpaus men på torsdag hände det något fruktansvärt som jag inte tänker ta upp här på bloggen. Jag har till att börja med en härlig bildbomb ifrån mina dagar i österrike. Nu är jag tillbaks i England och mina föräldrar följde med mig för att se till att jag mår bra. Man ska vara tacksam om man har så otroligt förstående föräldrar som jag har. Det har jag lärt mig nu dom sista dagarna, man måste ta vara på sin familj och sina äkta vänner och bara njuta av varenda sekund som livet ger en. Man har bara ett liv och det måste man förstå. //Kram

mamma och pappa går på bal

ny ring H&M

mycket snö

Wiener Schnitzel 

vi drack vin

jag tog självporträtt

jag älskar snöö




No comments:

Post a Comment

All Spam will be deleted and don't forget "treat others like you want to be treated" /Kram Maja